KING ICT korisnicima računalne opreme i usluga garantira otklanjanje kvarova i tehničku pomoć u jamstvu, pod ugovorom ili po pozivu. Podrška korisnicima dostupna je 0-24 h, 365 dana u godini.
Podršku pružamo na području cijele Hrvatske, a lokacije naših centara u Zagrebu, Splitu, Rijeci i Osijeku pogledajte ovdje:
Servisni centar: | Adresa: | Telefon: |
KING ICT servisni centar Osijek | Vijenac Medvednice 7,31000 Osijek | tel: 385 (0)31 300 747 |
KING ICT servisni centar Split | 141. brigade 1B, 21000 Split | tel: 385 (021 684 010 |
KING ICT servisni centar Rijeka | Primorska 1/A, 51000 Rijeka | tel: 385 (0)51 686 345 |
KING ICT servisni centar Zagreb | Buzinski prilaz 10, 10010 Zagreb | tel: 385 (0)1 3654 963 |
KING ICT korisnicima računalne opreme i usluga garantira otklanjanje kvarova i tehničku pomoć u jamstvu, pod ugovorom ili po pozivu. Podrška korisnicima dostupna je 0-24 h, 365 dana u godini.
Prijava kvara za korisnike
– Telefonom na broj 6690 899 (od pon. do pet. od 09:00 do 17:00h)
– E-mail porukom (helpdesk@king-ict.hr) ili
– Putem ServisDesk aplikacije