IT podrška

Podrška korisnicima dostupna je 0-24 h,

365 dana u godini.

KING ICT korisnicima računalne opreme i usluga garantira otklanjanje kvarova i tehničku pomoć u jamstvu, pod ugovorom ili po pozivu. Podrška korisnicima dostupna je 0-24 h, 365 dana u godini.

Podršku pružamo na području cijele Hrvatske, a lokacije naših centara u Zagrebu, Splitu, Rijeci i Osijeku pogledajte ovdje:

Servisni centar: Adresa: Telefon:
KING ICT servisni centar Osijek Vijenac Medvednice 7,31000 Osijek tel: 385 (0)31 300 747
KING ICT servisni centar Split 141. brigade 1B, 21000 Split tel: 385 (021 684 010
KING ICT servisni centar Rijeka Primorska 1/A, 51000 Rijeka tel: 385 (0)51 686 345
KING ICT servisni centar Zagreb Buzinski prilaz 10, 10010 Zagreb tel: 385 (0)1 3654 963

KING ICT korisnicima računalne opreme i usluga garantira otklanjanje kvarova i tehničku pomoć u jamstvu, pod ugovorom ili po pozivu. Podrška korisnicima dostupna je 0-24 h, 365 dana u godini.

Prijava kvara za korisnike
– Telefonom na broj 6690 899 (od pon. do pet. od 09:00 do 17:00h)
– E-mail porukom (helpdesk@king-ict.hr) ili
– Putem ServisDesk aplikacije