Newshub

Zadnje novosti

27.9.2022.

Kako tvrtke koriste tehnologiju za uspješnije poslovanje?

MODERNI IZAZOVI I PROBLEMI…. Živimo u vremenu naglih tržišnih promjena i trendova koji zahtijevaju od tvrtki da praktički preko noći adaptiraju svoje poslovne procese. Većina tvrtki svjesna je da je potrebno uvoditi promjene i reforme kako bi poslovanje bilo u skladu s takvim suvremenim načinom poslovanja. Reforme organizacija mogu biti interne (ako se događaju samo […]

6.9.2022.

Izazovi i rješenja za hibridni model rada

Prije 2020.  postojale su organizacije koje su radile hibridno, no u posljednje dvije godine to je  postalo norma. Po završetku lockdowna, veliki je broj tvrtki uvidio da hibridni model rada ima brojne prednosti te je isti uveo u svoju praksu. Doduše, takav oblik rada sa sobom donosi i izazove – kako za poslodavce, tako i […]

21.7.2022.

Internacionalni eCommerce – što možemo očekivati?

Internacionalni eCommerce – što možemo očekivati? Novo normalno je tu da ostane. Da vas je netko prije pet godina upitao što očekujete u svijetu, vjerojatno biste rekli da će globalna ekonomija nastaviti cvjetati, potrošači će i dalje kupovati – možda malo više online i da će sve ostati više-manje isto; da je sasvim nemoguće za […]

11.7.2022.

Budućnost tehnologije i podrška hibridnom radu

Brza i moderna vremena predstavljaju izazove za brojna poslovanja, no tehnologija uvelike olakšava nadilaženje problema. Pandemija koja je prouzrokovala globalnu krizu natjerala je brojne tvrtke da prilagode svoj način rada novonastalim uvjetima. Posebnost situacije potaknula je Cisco na provedbu istraživanja među 6,745 radnika u IT sektoru. U periodu od 29. srpnja 2021. do 26. kolovoza […]

8.12.2021.

SUSTAV ZA REKLAMACIJE I PODRŠKU – kako preuzeti kontrolu nad reklamacijama u organizaciji?

„Customer is THE KING, and I am the servant“! Jeff Bezos Koliko god nudili besprijekornu uslugu ili proizvod, neizbježno je zaprimanje pritužbi. To je priroda svakog poslovanja koje je usmjereno prema klijentima. Ukoliko ste vlasnik kompanije, znate da je općenita mudrost promptno i efikasno smanjivanje pritužbi kupaca. Uvijek će biti nezadovoljnih klijenata. Nije moguće usrećiti […]

16.7.2021.

Cisco rješenja za poslovanje otporno na sve promjene

Ulaganje u otpornost poslovanja nezaobilazan je faktor napretka svake tvrtke. U doba krize, poput ove recentne uzrokovane pandemijom korona virusa, pokazalo se važnim reinvestirati u digitalna rješenja i pravovremeno omogućiti nesmetani kontinuitet rada, otporan na moderne izazove. Kada govorimo o načinu obavljanja posla, bio on remote, hibridni ili iz ureda, svaka tvrtka ima svojstvenu organizaciju […]

13.7.2021.

Što je SAP CX i kako može poboljšati vaše poslovanje?

Otkrijte kako vam SAP CX može pomoći privući i zadržati kupce, uz istovremeno povećanje prihoda. Najnaprednija poduzeća uključuju svoje kupce u samu srž poslovne interakcije. To znači da je iskustvo i angažman korisnika dio same arhitekture poslovanja. Jako često se poduzeća fokusiraju samo na izgled (front-end) aplikacija, a ne razmišljaju i ne uzimaju u obzir […]

6.10.2020.

Blog: aktivManager 3.6 > aktivManager 5.0

Once upon a time Kako sve dobre priče počinju s „jednom davno“, neka tako počne i ova. Jednom davno, prije nešto više od 14 godina, skupina stručnjaka iz KING ICT-a odlučila je razviti sustav za upravljanje dokumentima koja će omogućiti brže i organiziranije poslovanje. Tako je nastala aplikacija aktivManager. Isprva je to bio tek klasični […]

1.9.2020.

Retrospektiva BA & QA odjela

Retrospektive i kako nam pomažu podići kvalitetu rada u odjelu “We do not learn from experience… We learn from reflecting on experience.”  – John Dewey Implementacija agilne metode rada u King ICT-u prije više od 5 godina, upoznala nas je s prednostima održavanja redovitih timskih retrospektiva. Pozitivan efekt timskih retrospektiva nakon svakog sprinta podigli smo na […]