SAP Commerce za bolje iskustvo kupovanja na stranicama eKupi

Izazov

Osigurati moderno rješenje za tehnološku

podršku poslovnim procesima kako bi

omogućili bolje iskustvo kupovanja.

Rješenje

SAP Commerce sustav koji omogućuje

centralizirano upravljanje katalogom

proizvoda i usluga za sve regionalne države,

jednostavno uređivanje sadržaja i kreiranje

promocija te bolju korisničku podršku.

Rezultat

Bolje iskustvo kupovanja te jednostavnije

odvijanje poslovnih procesa uslijed

pravovremene komunikacije i razmjene

informacija.

Biti najveća Internet trgovina u Hrvatskoj i regiji, za eKupi znači ostvarivati preko 100.000 posjeta web stranici dnevno te biti u mogućnosti isporučiti preko 350.000 narudžbi godišnje putem web trgovine. Poslovanje u 5 regionalnih zemalja na lokaliziranim stranicama web trgovina ne bi bilo uspješno bez informacijskog sustava koji to može podržati.

Osnovni cilj poslovanja tvrtke eKupi je ponuditi svojim kupcima željeni asortiman proizvoda i usluga putem svoje online platforme ekupi.hr. Kako bi iskustvo kupovanja bilo jednostavno i ugodno, tvrtka kontinuirano radi na unaprjeđenju odnosa što podrazumijeva korištenje najmodernijih tehnologija.

Centralizirani katalog proizvoda i usluga
SAP Commerce je središnji sustav za podršku cjelokupnom poslovanju tvrtke. Sadrži podatke o proizvodima i uslugama u obliku centraliziranog kataloga za web trgovine svih država u kojima tvrtka posluje. Sustav omogućuje odvijanje poslovanja na način da u realnom vremenu razmjenjuje informacije sa svim sudionicima u procesu naručivanja i isporuke (IPG, ERP, skladište).

Prednost sustava je istovremeno pružanje svih funkcionalnosti u svim zemljama na čijim se tržištima koristi.

SAP Commerce sustav

  • omni-channel platforma koja objedinjuje sve podatke o proizvodima, narudžbama i kupcima
  • omogućuje jednostavno upravljanje web sadržajem putem intuitivnog alata za uređivanje web stranica bez potrebe za podrškom razvojnog tima
  • nudi mogućnost kreiranja raznih promocija koje potiču prodaju
  • podržava više valuta i jezika

Implementirani moduli

  • Smartedit
    Modul za upravljanje web sadržajem na više kanala. Omogućuje kreiranje statičkih i dinamičkih web stranica pomoću predložaka, kreiranje i pregled navigacije te određivanje vremena prikaza unaprijed određenog web sadržaja.
  • Assistant Service Module (ASM)
    Modul za agente korisničke podrške koji omogućuje pružanje podrške kupcu u stvarnom vremenu, izvršenje radnji u ime kupca i pregled posljednjih aktivnosti kupca.
  • Order Management
    Modul za podršku procesu naručivanja, od kreiranja narudžbe, e-mail komunikacije s kupcem, integracije s ERP i skladišnim sustavima do praćenja statusa narudžbe.
  • Promotion Engine
    Modul za kreiranje promocija i kupona za kupce, neograničenog broja i kombinacija, korištenjem predložaka. Omogućuje automatsko aktiviranje promocija prema definiranom razdoblju trajanja te provjeru zadovoljenja uvjeta.
  • Backoffice
    Sučelje za sve administrativne zadatke: pregled i konfiguracija korisničkih prava, uređivanje kataloga proizvoda, pregled narudžbi i poslovnih procesa, konfiguracija poreza, dostava, unos i izvoz podataka, sistemske konfiguracije.
  • HAC
    Administrativna konzola za sistemsku konfiguraciju SAP Commerce platforme i monitoring.